środa, 28 sierpnia 2013

20 facts about me :)


Cześć. Nie miałam pomysłu na posta, więc postanowiłam napisać 20 faktów o mnie bo tak naprawdę nic nie wiecie :)


1. Od września jestem licealistką. Profil jaki wybrałam to mat-fiz-inf :)
2. Jestem bardzo uparta. Ciężko mnie namówić do zmiany decyzji.
3. Nienawidzę uczyć się języków obcych.
4. Od 4 klasy mam świadectwo z wyróżnieniem i tylko raz moja średnia była niższa od 5.0 (w 4 klasie - 4.9).
5. W czasie wakacji kładę się spać bardzo późno i często śpię do południa, natomiast w roku szkolnym chce mi się spać już po 21.
6. Uwielbiam gorzką czekoladę <3
7. Jestem uzależniona od fb.
8. Nie umiem pływać i nigdy się nie nauczę.
9. Budzę się kilka minut przed budzikiem.
10. Cały czas się uśmiecham :).
11. Uwielbiam mecze piłki nożnej <3
12. Lubię uczyć się matematyki, chemii i fizyki. Lubię też geografię.
13. Ciągle mam zimne dłonie. Przez pół roku noszę rękawiczki.
14. Boję się sama jeździć autobusem na miasto.
15. Nie zapuszczam i nie maluję paznokci.
16. Chcę studiować i mieszkać w Krakowie.
17. Kocham góry <3
18. Nie mam ulubionego gatunku muzyki - słucham radia Eska.
19. Nie umiem spać w śpiworze.
20. Nigdy, ale to nigdy nie ścielę łóżka.

2 komentarze:

  1. Lubię czytać tego typu posty, choć szkoda , że tu tylko 20 faktów ;) Do Krakowa jak najbardziej zachęcam, jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, nominowałam Cię do LBA
    http://www.kacik-kosmetyczny.blogspot.com/2013/08/nominacja-do-liebster-blog-award.html
    Zapraszam do dalszej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń