czwartek, 22 sierpnia 2013

Recenzja #1


Produkt: Serum na suche i zniszczone końcówki dla każdego rodzaju włosów

Producent: Avon 

Od producenta: Natychmiast wygładza suche i zniszczone końcówki, a także odżywia włosy. Pomaga opanować ich puszenie się, nadaje im miękkość, jedwabistość i blask

Sposób użycia: Wmasować kilka kropli w wilgotne lub wysuszone włosy. Nie spłukiwać. Układać jak zwykle.

Moja opinia: Zanim zaczęłam używać serum, moje włosy strasznie się puszyły. Nie mogłam sobie z nimi poradzić, więc kiedy zobaczyłam w katalogu ten produkt postanowiłam go wypróbować.  Używam tego produktu od około pół roku. Jest bardzo wydajny - używam go po każdym myciu (myję włosy codziennie - co dwa dni), a kończę dopiero pierwsze opakowanie. W moim przypadku wszystkie obietnice producenta zostały spełnione. Włosy nie puszą się, stały się miękkie, jedwabiste i pełne blasku.
  Produkt nie scala końcówek jak niektórzy piszą w internecie, jednak ja od serum tego nie oczekiwałam.

Jak najbardziej polecam ten produkt! :)

2 komentarze:

  1. Miałam to ale mi niestety nie podpasował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiałam się kiedyś nad tym, jednak wybrałam jedwab z Joanny - być może jeszcze go wypróbuję

    OdpowiedzUsuń