sobota, 31 sierpnia 2013

Nowości kosmetyczne :)



Na początku przepraszam za jakość, ale zdjęcia robione są telefonem, gdyż mój aparat uległ uszkodzeniu :(

A teraz nowości:
1. Woda perfumowana Helene D'Arcy Basalt. Jest to moja 3 buteleczka, uwielbiam ten zapach! :) Kupiłam ją w Rossmannie za 15.99 :)


2. Under Twenty Anti Acne! Mulifunkcyjny antybakteryjny krem BB, lekki krem + puder. Po przeczytaniu wielu opinii postanowiłam go wypróbować. Wzięłam odcień 01 "Jasny beżowy". Kupiłam w Rossmannie za 13.99.


3. Ziaja, płyn do demakijażu oczu, nawilżający. Wcześniej używałam chusteczek do demakijażu, więc chciałam spróbować czegoś innego :) Kupiłam w drogerii Wispol za 5.70.


4. Kupiłam jeszcze rumiankowy krem nieperfumowany dla każdego rodzaju cery, ale nie wiem gdzie go położyłam ;( Zapłaciłam 8.10 w drogerii Wispol.






2 komentarze:

  1. Zaciekawił mnie ten BB, chociaż pewnie najjaśniejszy kolor będzie dla mnie za ciemny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam bardzo jasną cerę i myślałam, że będzie za ciemny, ale jest idealny! :)

      Usuń