piątek, 23 sierpnia 2013

Recenzja #2

Kiedyś miałam problemy z poceniem, więc postanowiłam opisać ten anty-perspirant :)


Produkt: anty-perspirant bloker 

Producent: ziaja

Od producenta: Działania blokujące. Skutecznie redukuje nadmierne pocenie. Ogranicza wydzielanie potu i przykrego zapachu. Zapewni długotrwałe uczucie świeżości. Nie zawiera parabenów, alkoholu i barwników. Bez zapachu.

Sposób użycia:  Używać co 2-3 dni na noc, na czystą i suchą skórę pod pachami, pozostawić do całkowitego wyschnięcia. Następnie stosować 1-2 razy w tygodniu. Nie należy aplikować preparatu powtórnie rano. Nie stosować na skórę podrażnioną i po depilacji.

Moja opinia: Zacznę od tego, że na samym początku nie przeczytałam "Nie stosować na skórę podrażnioną i po depilacji", więc mnie pokarało. Użyłam blokera i natychmiast zaczęło mnie piec i pojawiły się krostki. Strasznie podrażniłam skórę. Jednak po paru dniach moje pachy wróciły do swojego pierwotnego wyglądu. Postanowiłam, że spróbuję jeszcze raz, tym razem NIE po depilacji. Stosowałam preparat co 2 dzień.  Po około 1,5 tygodnia zaczęłam zauważać różnicę. Oczywiście nie było tak, że przestałam się od razu pocić, ale stopniowo tego potu było coraz mniej. Teraz używam go raz w tygodniu. Nie kosztuje dużo - w okolicach 6-7 zł/60 ml. Minusem jest na pewno jego konsystencja - on się po prostu leje jak woda i długo schnie. Mimo to, nie żałuję wyboru i polecam! :)

2 komentarze: