piątek, 30 sierpnia 2013

Nominacja do LBA :)

Hej :) Nominację do LBA dostałam od Kahy z bloga kacik-kosmetyczny.blogspot.com. Dziękuję bardzo :)


"Nominacja do "Liebstera" jest otrzymywana za dobrą pracę. Przyznaje się ją blogom o niższej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość rozpowszechnienia bloga. Po odebraniu owej nominacji, należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informując je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie można nominować osoby, która Cię wybrała!"

Pytania do mnie:
1. Czym się aktualnie zajmujesz [studia/praca]? 
 W poniedziałek rozpoczynam naukę w liceum ogólnokształcącym o profilu mat-fiz-inf.

2. Gdzie spędziłabyś wymarzone wakacje?
W Hiszpanii lub w Grecji :)

3. Na co wydałabyś wygrane 1000 zł?
Na ubrania i kosmetyki.

4. Ulubiony film?
Nie mam ulubionego, ale bardzo podobał mi się "Trzy metry nad niebem'' i druga część "Tylko Ciebie chcę".

5. Twój ideał faceta?
Nie mam swojego ideału faceta. Uważam, że nikt nie jest idealny.

6. Najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś w życiu?
Wolę się na ten temat nie wypowiadać :D

7. Jak lubisz spędzać wolne dni?
To zależy od nastroju, czasami wypady ze znajomymi, a czasami laptop + herbata :)

8. Co chciałabyś robić w przyszłości?
Studiować na AGH w Krakowie, a potem zostać inżynierem :)

9. Co w życiu jest dla Ciebie najważniejsze?
Przyjaźń, miłość i rodzina :)

10. Napisz kilka faktów o sobie (minimum 5)
*Nie maluję i nie zapuszczam paznokci.
*Kocham góry.
*Uwielbiam mecze piłki nożnej.
*Nie ścielę łóżka.
*Uwielbiam gorzką czekoladę.

11. Ile masz lat? 
16 :)

Pytania ode mnie:
1. Twoje największe uzależnienie?
2. Jaka jest twoja ulubiona drogeria?
3. Miłość, przyjaźń czy sława?
4. Twój ulubiony blog?
5. Masz rodzeństwo?
6. Jaka jest pierwsza czynność wykonywana przez Ciebie po obudzeniu się?
7. Czy są miejsca, w które bałabyś się pojechać?
8. Jak słodycze to jakie?
9. Co najbardziej przypomina ci okres dzieciństwa?
10. Wolisz filmy czy książki?

4 komentarze:

  1. Dzięki :) odpowiadałam na tego taga już wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ja mogę tutaj odpowiedzieć na Twoje pytania ?

    OdpowiedzUsuń
  3. To chętnie odpowiem tutaj, bo już wcześniej dostałam nominacje ;) Ślicznie Ci za nią dziękuję ! :*
    1. Twoje największe uzależnienie?
    To śmieszne, ale jestem uzależniona od pewnej gry, w której jestem farmerem! ;D
    2. Jaka jest twoja ulubiona drogeria?
    Lubię robić zakupy w Rossmanie
    3. Miłość, przyjaźń czy sława?
    Oczywiście, że miłość!
    4. Twój ulubiony blog?
    Za krótko obracam się w świecie bloggerów, żeby mieć już swoje ulubione blogi;)
    5. Masz rodzeństwo?
    Mam, nawet spore
    6. Jaka jest pierwsza czynność wykonywana przez Ciebie po obudzeniu się?
    Uwielbiam rano przytulać się do mojego ukochanego ;)
    7. Czy są miejsca, w które bałabyś się pojechać?
    8. Jak słodycze to jakie?
    Hm nie jem słodyczy często, ale jak najdzie mnie ochota to na czekolade, uwielbiam nadziewane np wiśniami, albo karmelem!
    9. Co najbardziej przypomina ci okres dzieciństwa?
    Jedzenie u babci ;D
    10. Wolisz filmy czy książki?
    zdecydowanie książkę, w filmie wiele ciekawych momentów się wycina niestety :(
    11. Co pomaga ci lepiej spać?
    Mój kochany M. Wystarczy, że czuję się bezpieczna i wtedy śpię spokojnie.

    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za nominacje ;)

    OdpowiedzUsuń