piątek, 23 sierpnia 2013

Tatuaże


Dziś na tapecie tatuaże :) Od kilku lat bardzo mi się podobają. Niedawno na poważnie zastanawiałam się nad zrobieniem. Mam wiele wątpliwości. Jest to decyzja na całe życie. Wolę to dwa razy przemyśleć niż później żałować. 

Plusy: 
+ wyjątkowość,
+ indywidualność.

Minusy:
- niesterylne warunki = ryzyko żółtaczki,
- jest na całe życie - można go usunąć, ale zostają blizny, 
- w niektórych przypadkach trudności przy znalezieniu pracy.

Jak na razie nie widzę więcej ani plusów, ani minusów.


Najbardziej podobają mi się te przy nadgarstkach. :)









I jeszcze kilka innych propozycji, które mnie zaciekawiły  :)






Rodzicie się zgodzili na malutki tatuaż :)

3 komentarze:

  1. Fajne tatuaże:] Obserwuje i zapraszam do mnie:] http://bellatrix1510.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepiej zrobić w mało widocznym miejscu. Bardzo często patrzą na to pracodawcy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mnie kusi i też jak miałabym robić to taki maleńki np coś jak ten ostatni na palcu, tyle, że z innym tekstem. Ale to podobno wciąga :P No i jest jakiś strach, że przez głupi tatuaż jakichś problemów sobie można narobić

    OdpowiedzUsuń